
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın yaklaşmasıyla birlikte, ilçemizde düzenlenecek törenlerin planlanması amacıyla kapsamlı bir toplantı gerçekleştirildi. İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Mehmet Azaklı'nın başkanlığında yapılan toplantıya, Şube Müdürümüz Sayın Zühtü Yanık, Merkez İlkokulu Müdürü Levent Özzengin, sınıf öğretmenleri Volkan Yılmaz ve Elif İmamoğlu Hüsem ile Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Özlem Özgül Tahmisoğlu katıldı.
Toplantıda, 23 Nisan töreninin içeriği, görev dağılımları ve öğrencilerin aktif katılımını sağlayacak etkinlikler detaylı bir şekilde ele alındı. Tören alanının düzenlenmesi, teknik altyapı ihtiyaçları, ses sistemi gibi lojistik konuların yanı sıra; öğrencilerin sahneye çıkacağı gösteriler, şiir dinletileri, müzik performansları ve halk oyunları gösterileri gibi sanatsal ve kültürel etkinliklerin içeriği üzerinde duruldu.
Merkez İlkokulu Müdürü Levent Özzengin, okulun bu yılki 23 Nisan kutlamalarında üstleneceği sorumlulukları ve öğrencilerin hazırlık sürecindeki motivasyonlarını paylaştı. Sınıf öğretmenleri Volkan Yılmaz ve Elif İmamoğlu Hüsem, öğrencilerle birlikte yürütülen hazırlık çalışmalarının detaylarını aktararak öğrencilerin bu sürece büyük bir ilgiyle katıldıklarını belirttiler. Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Özlem Özgül Tahmisoğlu ise, törenlerde teknolojinin etkin bir şekilde kullanılacağını ifade etti.
İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Mehmet Azaklı, 23 Nisan'ın sadece bir bayram değil, aynı zamanda milli egemenlik ilkesinin temsili ve çocuklara duyulan güvenin bir ifadesi olduğunu vurguladı. Bu anlamlı günün çocuklara yakışır şekilde ve halkın katılımıyla coşkulu bir şekilde kutlanması gerektiğini ifade etti.
Toplantı sonunda, tören hazırlıklarının belirlenen takvim doğrultusunda sürdürüleceği, öğrenci provalarının sistematik şekilde yapılacağı ve ihtiyaç duyulan materyal ile teknik desteklerin temini için gerekli adımların atılacağı kararlaştırıldı. Ayrıca, yerel halkın da sürece dahil edilerek törenlerin daha geniş bir katılımla gerçekleştirilmesi hedeflendi.